fredag 17 september 2010

Mera bästa med....

Fler infallsvinklar kring vad är det bästa med att springa:

Det bästa med att jag springer är nog att jag känner mig så glad när jag gör det. Lycklig när jag kommer hem och har presterat mera än jag någonsin i mitt vuxna liv trodde var möjligt.


Det bästa med att jag har börjat springa är att jag hittat en träningsform som jag kan utföra när jag vill, behöver inte planera med bokning av träningspass, transport mm. Det är bara att ta på sig skorna och ge sig ut.

Får vi höra fler softrunners - vad är det bästa med att du springer. maila mig lena@llevandeskap.se
Trevlig helg!
Lena

2 kommentarer:

  1. När jag kom hem så kände jag mig säker på att det var lungt med min fot, den var inte svullen eller blå. Senare på kvällen så kom ett litet blåmärke och foten började svälla upp ffa vid laterala malleolen. Nu så är den fortfarande svullen och öm, jag kan inte gå utför trappan då jag behöver belasta och böja fotleden samtidigt.
    Som det ser ut nu så kommer jag inte på torsdag, tyvärr
    //Linn

    SvaraRadera
  2. Att trampa snett tillhör ju så klart inte det bästa med löpningen. Det var oturligt men något att ta hand om nu. Rekommenderar högläge så ofta du kan, lägg gärna en kudde under foten på natten. Samt att du tar ut rörligheten utan att belasta foten. De första gångerna du ska springa kan du linda fotleden och sen lägga den högt efteråt. Hoppas svullnaden försvinner snabbt så du är tillbaka. Vänliga hälsningar/ Lena

    SvaraRadera