tisdag 21 september 2010

En undran en önskan en tanke!

Jag undrar... om det just nu går omkring en personal på Minervaskolan i Umeå som funderar på att i mogen ålder ytterligare lära känna sin kropps möjligheter.... genom... varför inte.....löpning.

Jag önskar... att den personalen är med idag 15.30 när jag ska berätta och beskriva Softrunners idé om hur ovana löpare skapligt lätt och snabbt kan träna upp en kropp till löpning.

Jag tänker...på alla er som tränat med Softrunners och hittat er lägsta fart för att sedan gå vidare och efter knappt 20 veckor nu tränar i långa och korta backar.Ni tränar på att hitta styrkan i överkroppen, ni tränar korta och långa steglängder, ni är nu beredda att bli ordentligt anfådda, ni vill inte gå hem efter träningspasset, ni är fantastiska, er kropp är fantastisk, er inställning är fantastisk!!!

/åsa

1 kommentar:

  1. Hej,
    Jag lovade att försöka hitta hemsidan om hur man springer om man har ont i hälarna.
    http://www.posetech.com/
    Hälsningar Eva

    SvaraRadera