söndag 24 oktober 2010

Umeås tightaste tights!

Nysnö över Umeå.
Jag ska springa med Stina idag. Vi har sprungit tillsammans i tio år!
För det mesta så springer vi långt och långsamt.Då pratar vi.De här träningspassen har gett mig fysisk uthållighet och en mycket god vän.

Det har varit Umeå fashion weekend. Till nästa år hoppas jag att Softrunners kan presentera en egen kollektion med träningskläder för mogna kroppar. Skisser finns liksom duktiga designers.
Stina är gift med Stefan. Han har utmanat ett gäng karlar i bästa mognad att nästa år springa Stockholm halvmaraton.Jag ska jobba på att vi på Softrunners får följa deras väg mot loppet. Gruppen går under namnet"Umeå tightaste tights". I gruppen hittar vi gamla proffs som naturligtvis kommer att fixa det här....med träning...klok anpassad träning. Softrunners önskar lycka till.

åsa.

4 kommentarer:

  1. en egen kollektion låter kul... antar att grönt kommer att vara en färg som ingår och svart så klart. En halvmara låter både kul och skrämmande...

    SvaraRadera
  2. Så kul med egen kolektion, du vet ju vad vi vill dölja Åsa./Ulrica

    SvaraRadera
  3. Det där lät som en sjukdom, kollektion menade jag naturligtvis. /Ulrica

    SvaraRadera
  4. du menar framhäva antar jag!

    SvaraRadera