tisdag 12 oktober 2010

Tack alla deltagare

Tio veckor av återkommande träningspass på måndagarna är avverkade.
Några av deltagarna kommer att fortsätta. Till er andra låt oss på Softrunners få lyfta på kepsen buga vackert och tacka er för att ni valde att delta den här hösten. Ni är alltid välkomna tillbaka. Kanske vill ni framöver åter igen träna i grupp eller bli påmind om olika sätt att hålla upp farten, ja det finns ett antal olika anledningar att då och då ha en bestämd tid och plats för sin träning.

Tack också till VFs Sara och Kenneth som fick vänta i mörkret på oss när jag missade km-skyltningen och uppvärmningen blev två km längre!
Det blir säkert etthärligt repotage i tidningen nu på onsdag.
Vi håller koll!

åsa.

1 kommentar:

  1. Ja tänk att det kan vara så kul med intervaller...det trodde jag inte. Ser fram mot fortsättningen. Jag blev aningens bestört när jag fick reda på att Umesoftrunners finns på Facebook å att jag missat det. Ordningen är nu återställd å jag är medlem i Facebookgruppen. Nu kämpar vi på med aktiviteter i veckan, mest spinning då! Vi syns på måndag men vi hörs, om ni vill, på Facebook!

    SvaraRadera