torsdag 25 november 2010

Ishotellet eller Hawaii

Det har varit kyligt hela veckan.
Alla träningspass har behövt sin värmande halsduk för inandningsluftens skull.
Jag köpte mig en huva i tunn ull, A köpte värmemasken "Airtemp"
Våra känsliga luftrör behöver extra stöttning när vintern kommer.

Igårkväll avslutades passet med att I förklarade att hon absolut inte vill vinna en resa till Icehotel mycket hellre då till Hawaii.
Tro jag att man väljer Hawaii om man är från Norrbotten och tränar löpning i snålblåst en novemberkväll.
Softrunners önskar I framgång i framtida lottdragningar och resetävlingar.
Må prist bli en lång vistelse i behaglig värme.

åsa.

1 kommentar:

  1. Ja trots snålblåst å kyla (kylan märks mer av när det blåser för det var bara 8-9 grader kallt)så gick det riktigt bra att springa. Det är dom första 10 min som är jobbiga sedan går det geschwinnt. Å broddar är guds gåva till vinterlöparen. Då ska ni veta att jag är inte ett dugg religiös

    SvaraRadera