tisdag 31 augusti 2010

Från en beundrare!

Så är jag med om det igen.
Det där träningspasset när minuterna samlas på hög, meter efter meter avverkas,
skor lyfter från marken, andningsfrekvensen hittar ett lugn,
när ovana löpare hittar sin löpförmåga som gör mig och de själva förundrade.
Full av beundran cyklade jag hem från träningspasset i Gammliaterrängen.
10-veckorsprogrammet "olika farter" ses nästa måndag igen, då för att jobba upp en högre fart och ligga kvar där en stund..en liten stund.

Åsa.

3 kommentarer:

  1. Ser fram mot nästa måndag men först ska vi ta oss an onsdagen vi som hade annat för oss i måndags.

    SvaraRadera
  2. kom att tänka på en sak... jag lägger alltid mina underben(vader) på spikmattan efter löppassen och har aldrig besvärats av träningsvärk dagarna därefter. Kan vara ett tips för er som får träningsvärk i vaderna efter löppassen!

    SvaraRadera
  3. Tack Michael!
    Vilket bra tips det ska jag ta med mig till grupperna. / Lena

    SvaraRadera