torsdag 5 augusti 2010

Nu är det dags!

Hoppas sommaren varit fin för er! Min (Lenas) har innehållit många fina löptillfällen. Tidiga mornar i Turkiet med påföljande dopp i poolen med barnen. Några längre turer med en härlig känsla av att orka mer än jag trott. Nya skor är införskaffade inför hösten med den bästa och trevligaste hjälp man kan tänka sig på Gå och löpkliniken, så klart. Jag är redo för höststarten - är du?

Nu är det dags, kom med oss var med om känslan när båda fötterna lämnar marken och du ....springer.

Grupperna för lite mer vana startar som planerat måndag 9 augusti kl 18.00 Gamlia och torsdag 12 augusti 17.45 Röbäck.

Fortsättningsgruppen på onsdagar startar också som planerat 11 augusti 19.00 Gamlia. Det finns platser kvar om du inte anmält dig ännu.

Nybörjargrupperna har vi inte tillräckligt många anmälda till. Starten av måndagsgruppen kl 19.00 skjuts till v 34 måndag 23 augusti. Inga grupper onsdag och torsdag.

Anmälningar och frågor till lena@llevandeskap.se
VÄLKOMMEN!!!

1 kommentar:

  1. Så tråkigt att det inte blev någon nybörjargrupp på onsdagar, jag hade tänkt köra lite dubbelt från början eftersom jag inte direkt har skött mig i sommar.
    Hinner inte hem till den 12 utan dyker upp veckan därpå.
    Kram UF

    SvaraRadera