torsdag 26 augusti 2010

Kropp!

Säg kropp några gånger!
Kropp, kropp, kropp, kropp...........
Fundera sen hur väl du känner till din kropp.
Kanske har du som jag börjat undvika att titta på vissa delar utav den.
Inför nya byxinköp, inne i omklädningshyttens obarmhärtiga ljus
fladdrar jag numera med blicken.
Samtidigt har jag full förståelse för kroppens sätt att ändra sig allt eftersom.
Jag fördömer den inte där jag står i affären, med rätt skärning och storlek på byxorna stöttar jag den så gott det går.

Det finns ett antal sätt att stötta denna sin ofullkomliga kropp.

Ett...iklädd den vackra kläder.
Två...ge den fysiska utmaningar som den känner igen
Tre...ge den fysiska utmaningar som den inte känner igen

Softrunners finns för den som vill ge sin kropp en fysisk utmaning,känd eller okänd sådan.

Vi kommer att stötta dig med en tid, plats och ett glatt ledarskap under
de 10 veckor som du deltar.
Välkommen med din kropp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar