onsdag 26 maj 2010

Stolt igen

Återigen är jag stolt så jag vill spricka. Idag genomfördes Vårruset i 8 graders snålblåst, ingen risk för överhettning med andra ord. Jag hade äran att få delta i ett lag med Softrunners och på vägen sprang vi stundvis tillsammans med deltagare ur andra Softrunners grupper. Det är FANTASTISKT att se vilka insatser ni gör och vilka löpare ni är.

HÄRLIGT JOBBAT och kom ihåg belöning och fira för nu har ni gjort något värdefullt igen. Tack för att jag fick vara med! Lena

2 kommentarer:

  1. Tack alla softisar men idag riktar jag ett särskilt tack till Ulrika och Lena! Utan er hade jag börjat gå redan efter 16 min. Ni lyckades få mig att hålla ut hela sträckan - 5,2 km! Första gången i mitt snart 40-åriga liv - och jag har inte ens slutat röka än! Lena-kom ihåg att du lovade lite "soft" träning imorgon.

    SvaraRadera
  2. Det är så vansinnigt roligt att springa tillsammans med er! Är så stolt över oss, speciellt dig Malin att du orkade! Så härligt att orka springa 5 km och känna att jag hade orkat längre, otroligt att vakna och känna att kroppen känns okej. Jag kommer ikväll på träningen!
    /Ulrica

    SvaraRadera