onsdag 19 maj 2010

Blod(omlopp), svett och tårar

Imorgonkväll bland många tusen löpare
finns ett 20- tal Softrunnersdeltagare.
Alla utom K som springer milen, är anmälda till 5 km löpning.
Vi önskar alla lycka på färden, sol och gemenskap vid fikakorgen.

Småråd till alla som springer......

U hitta ett bra tempo som håller hela vägen!
Lyssna till din egen kropp.

S spring ifrån dina kolleger!

T-B du avstår dagens träning på Gammlia. Det kan ge resultat.

M ta inga byxor med gylf de kan gå sönder. Spring i klänning!

..och alla ni andra, gläds över en kropp som fungerar och möjligheten
att få delta i ett lopp med så många löpare.

Frida i Thailand vi ser fram emot att du kommer hem.
Ett härligt långpass väntar dig på Gammlias snöfria banor.

2 kommentarer:

  1. Precis hemkommen från I20. Så otroligt nöjd! Okej vi gick en liten bit där på mitten det kanske vi inte hade behövt men ändå vad bra det gick. Det här hade jag inte trott bara några veckor tillbaks. Så glad för att jag har fått springa med er och börja lära känna er. Vilket härligt gäng! Nu laddar vi om för vårruset.

    Kramar
    U

    SvaraRadera
  2. Härligt härligt!! NU har jag nått mitt andra mål Åsa!! Jag sprang hela fem kilometer... Visst, det var på lägsta fart och det tog sin tid, men jag gjorde det!!Tack kära springkompisar!!

    SvaraRadera