fredag 21 maj 2010

...och vinnare är...

Vad ska man säga.

Vinnare är; Katarina som hade en personlig mental "målgång", 2 gånger Siv,
Karin som ville fortsätta när 10 km var färdigsprungna, T-B som persade,
Dick som är ovan men sprang ifrån mig efter 1 km,
Eva-Maria som sken som en sol när vi möttes i målområdet,
Ulrica,Bahram, Malin,
Andersson från Volvo och hans sambo Malin och
jag själv som lärde mig läxan att nästa gång
ha lägsta fart från start för att sedan öka!

Tack till alla inspirerande människor som numera kan
förlita sig på en inre motivation.
Tack till arrangörerna av Blodomloppet.
Vi är med nästa år!

1 kommentar:

  1. Jaaa, visst är vi alla vinnare! Nu har jag ju en utgångstid att jobba mot!Och jag har nått båda mina mål som jag hade när vi startade i vintras! Att nån gång kunna springa 5 kilometer eller 30 minuter utan att dö.. Har gjort båda grejerna nu,fast nu blir det väl till att jobba för att kunna göra dem på samma gång?? Måste hitta nya mål att jobba mot!

    SvaraRadera