måndag 12 juli 2010

Människa hur springer du?

Så var då fotbolls-VM över för denna gång.
Har vältrat mig i denna världsfest.
Inför kvällarnas finaler har det laddats med vila och mat och inte
en meter löpsteg har tagits under senaste veckan.
Forlan och pojkarna har fått stå för löpningarna men nu tar jag vid.
Jag förmodar att de får ta igen sig några dagar och då passar jag på att
hålla idéen om den löpande människan levande.

Hur står det till med alla Softrunners?
Skicka några rader om hur ni funderar runt löpningen under sommartid!

3 kommentarer:

  1. Måste skryta över mig själv...från att aldrig sprungit i hela mitt liv så har jag i sommar sprungit 2-3 ggr/vecka. Känner mig sugen på att ta en runda, detta är en ny känska för mig och det känns riktigt bra :-)
    /Linn

    SvaraRadera
  2. Jag har tagit mig runt elljusspåret i Kalvträsk några gånger och klarar nu två hela varv, 4 km, utan stopp. Dock får man ont i fötterna några dagar, så mer än två ggr i veckan är svårt att få till. Men jag är väldigt nöjd!

    SvaraRadera
  3. ÅH!!!! vad ni är duktiga, kul att höra att det går så bra för er/ Lena

    SvaraRadera