måndag 8 mars 2010

Stolt

Idag har jag känt mig SÅ stolt!
Har varit in på Gå&löpkliniken för att få hjälp med en fot som krånglar lite. Då kände jag mig så stolt över att berätta om er som springer med oss just nu och även er som har sprungit med oss. Det är FANTASTISKT att få vara med "när det händer" och oj vad det händer i våra grupper.

Så fick jag känna mig stolt över att få samarbeta med Gå & löpkliniken, så proffsiga och vänliga. Tänk bara att det kan kännas helt naturligt att springa på löpband i kort yllekjol och skinnjacka. Min klädsen var mer avpassad för tårta med Maud Olofsson som kom på besök till Leia, kontoret där jag håller till.

Jag är också så stolt att vår produkt "Löpning för ovana" och vår affärsidé är så pass intressant att andra aktörer hör av sig.

Sist men inte minst är jag stolt över att få samarbeta med Åsa, fantastiska människa. Jag hoppas jag inte spricker av stolthet, det är bäst att jag inte drar in mina barn och min man här.

Jag avslutar med att hoppas att ni som valt att delta i Softrunners känner er fantastiskt stolta och glad över det ni gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar