onsdag 10 mars 2010

Kändis skvaller

Som jag nämnde i förra inlägget fikade jag tillsammans med Maud Olofsson i måndags. Leia accelerator och Ingrid Lindelöw-Berntsson fick en utmärkelse fyrklöver och det bjöds på tårta.

Vi andra Leior, alltså vi som hyr arbetsplats där, fick presentera oss och berätta om våra verksamheter. Till min glädje och stolhet såg jag att "Löpning för ovana" fick Mauds ögonbryn att höjas och följdes av kommentaren "här skulle jag kunna vara med". Tänk att få starta grupper med Softrunners i regeringskansliet. Det skulle bli ganska stora grupper för jag antar att de stiliga, vältränade livvakterna också skulle springa med.

Ingrid Lindelöw-Berntsson förresten, har ett gott öga till Softrunners och står högt upp på vikarielistan. Med flera maratonlopp i benen, senast i New York och en entusiasm som få andra har hon mycket att tillföra.

2 kommentarer:

  1. Kanske vi skulle bjuda in Maud på en runda, tror visst att hon skulle få lika blodad tand som vi, torsdagsgruppen på Röbäck. Halt var det igår men oj vad vi är duktiga. Ett fyrfaldigt leve för oss, hurra, hurra, hurra, hurra

    SvaraRadera
  2. Nu har jag upplevt en ny grej igen! Jag har haft en enorm träningsvärk under helgen... Inte i benen, utan i magen! Aldrig känt nåt liknande, inte ens efter ett gäng situps! Kan löpning verkligen göra att jag tränar magmusklerna också! Det är ju fantastiskt det här!

    SvaraRadera