torsdag 25 mars 2010

I kväll blir det kul!

Vad jag ser fram emot kvällens träning!
Och vad jag är glad efter går kvällens!

Ikväll: ett härligt gäng ovana löpare som gjort till vana att en gång i veckan
lära känna sin kropp i samband med den medfödda begåvningen, löpning.
Rundan ska erövras! Erfarenheter från de fem första träningspassen ska användas.
Och som vanligt ska jag förvånas över människans förändringsbarhet.
Igår kväll: ett härligt gäng vana löpare som i våras var ovana tränade olika farter
och styrka i backarna på Berghem och Bräntbergets cykelväg.

3 kommentarer:

  1. WOW girls, vilken känsla att springa och att koppla bort den yttre världen, benen bara springer av sig själv och dessutom inte ha blodsmak i munnen och pulsen inte uppe i skyarna efter rundan igår. Vi hade ju inte precis vädergudarna på vår sida med modd och snöstorm men BRA gick det för oss alla.
    VI ÄR BÄST!

    SvaraRadera
  2. Kollade min endomondo hemma efteråt och vet ni vad! Jag sprang faktiskt i 10 minuter utan stopp igår! Lite mer än en kilometer. Helt otroligt!

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det helt fantastisk, jag har varit lite hög hela helgen på känslan att jag hade så mycket mera att ge.
    Som alltid också trevligt sällskap.

    SvaraRadera