måndag 3 januari 2011

Inget snack om nyårslöften

Jag tänker inte inleda bloggandet i år med att prata kring nyårslöften och livsstilsförändringar, det känns lite uttjatat.

Jag tänkte ställa några frågor kring hur du vill ha ditt 2011? Vad skulle du vilja uppnå under året, vad skulle göra dig riktigt glad, vad är det viktigaste för dig?

Är det så att något av dina svar handlar om att ha hälsa? Är det så att något av dina svar skulle vara hjälpta av att du mår bra och tar hand om dig? Det brukar ofta ha det.

Vad skulle det innebära för dig om du om 10 veckor springer utan avbrott i 20 minuter? Eller vad skulle det innebära om du ökat tempot och springer upp mot en timme?

I en Softrunnersgrupp finns det möjligheter att det blir verklighet. Vi lovar inte MEN vi har sett det ske. Hos oss har de som själva utsett sig till vår största utmaning, svåra fall, omöjliga, otränade och feta tagit sig till regelbundet springande.

Vad säger du, ska du vara med? Nya grupper startar v 3. Och det klart att är det så att du givit ett nyårslöfte som går ihop med Softrunnersverksamhet är ju det ett skäl så gott som något att komma med.

VÄLKOMMEN!

1 kommentar:

  1. Ett löfte och ett mål är satt sedan länge. Efter en höst och början på en vintersäsong med Softrunners är det fortfarande roligt att springa, alla pass känns som nya och mentalt får jag träna när någon flåsar mig i nacken, passerar mig lätt och försvinner på lätta steg. Själv försöker jag hålla mig cool och lita på känslan i kroppen och jobba med den. Jag känner att hornen gärna vill tränga genom mössan men jag vägrar ge efter, för min skull. Efter löppassen har jag vuxit både fysiskt och mentalt. Ett mål har jag redan uppnåt dvs lusten till att springa har infunnit sig. So here I come, 2011! Karolina

    SvaraRadera